2. Kies voor offerte mailen
3. Ontvang binnen 1 werkdag je offerte
Kantoorruime inrichten? Wij bieden vele verschillende bedrijfsmeubelen voor de kantoorinrichting aan. Het kantoor kan niet zonder een goed bureau en een ergonomische bureaustoel. Maar daarnaast zijn er vele archiefkasten, lockers, kantoor trolleys en kantoorstellingen beschikbaar die jouw kantoor helemaal compleet maken. Als eerste is het belangrijk dat het kantoor wordt ingericht met bureaus en bureaustoelen.
Bureaus
Er zijn verschillende bureaus bij Povag beschikbaar. Alle bureaus zijn voorzien van een zit- en sta functie. Dit zorgt ten eerste al voor een gezonde werkplek. Zittend werk kan worden afgewisseld met staand werken wat zorgt voor een betere doorbloeding. Hierdoor kunnen de hersenen beter concentreren en zal je beter presteren. Dan heb je keuze uit standaard zit- en sta bureaus, duo bureaus, mini bureaus en hoekbureaus.
Bureaustoelen
Naast een goed bureau is de juiste bureaustoel van groot belang, dit om verschillende lichamelijke klachten te voorkomen. Bij de keuze voor een juiste bureaustoel is het belangrijk om te kijken naar verstelmogelijkheden. Om de optimale ondersteuning aan het lichaam te bieden bij zittend werken kan je kiezen voor een voetensteun, bij staand werken geeft de sta hulp de optimale ondersteuning aan het lichaam.
Archiefkasten
Voor het overzichtelijk opbergen van archief zijn er verschillende archiefkasten en kantoorkasten beschikbaar. Het assortiment archiefkasten beschikt over vele universele archiefkasten zoals draaideurkasten, schuifdeurkasten en roldeurkasten. Daarnaast zijn er archiefkasten met lades, hierbij heb je de keuze uit dossierladekasten en A1/A0 tekeningladekasten. Voor het veilig opbergen van waardevolle documenten zijn er speciale brandwerende archiefkasten.
Kantoorstellingen
De legbordstellingen zijn perfect in te zetten in het kantoor als archiefstelling. Je kan natuurlijk kiezen voor een archiefkast, maar archief is ook gemakkelijk en overzichtelijk op te bergen in een archiefstelling. Het voordeel hiervan is dat je meteen overzicht hebt op al je opgeborgen mappen en documenten.
Kantoor trolleys
Er zijn verschillende kantoor trolleys die het gebruikersgemak in kantoren verhogen. Zo heb je verrijdbare archiefkasten, ook wel dossierwagens genoemd. Deze archiefkarren zijn handig wanneer je niet per se één vaste plek wil laten innemen door een archiefkast en als archief gebruikt wordt over verschillende afdelingen. Daarnaast heb je ook nog RVS serveerkarren die in grote kantoren vaak worden gebruikt om servies op te halen. Als laatste heb je nog laptopkarren, de laptopkarren zijn geschikt voor het opbergen én opladen van laptops en tablets.
Kantoor afvalbakken
Wil je graag een afvalbak of prullenbak in je kantoor? Dan hebben wij verschillende type afvalbakken beschikbaar. Zo hebben wij metalen afvalbakken die het gemakkelijk maken om afval te scheiden en vele kunststof prullenbakken die door het lichte gewicht gemakkelijk te legen of te verplaatsen zijn.